18/12/16

Eixideta banyadeta

Ahir vaig vorer les fotos de Carlos i em van fer molta enveja, així que hui tenia que eixir si o si. Encara que caigueren "Chuzos de punta". Em desperte matí i porta plovent molta estona, em quede un poc mes al catre i vorem després.
A les 10'00 del matí no plou, així que.... Vaig cap a l'Ecoparc i només creuar la carretera comença a ploure. Pare i em pose l'impermeable.

Continue per la via de servei fins arribar a Alfarrasí, per ací no plou. Agarre el Camí de la Serra, continue per la Casa Marau fins arribar a la Pirotècnia Platón i baixe fins entrar al Barranc del Salido on comença a ploure de nou.

Restes dels amants de la natura, a la foto no es veu bé però son dos paquets de cigarrets. Després la serra es pega foc i tots plorem.

Continue per dins del barranc fins passar La Ponta i eixir al Barranc de l'Alegre. Quan estic arribant al poble per Caputxins es quan mes plou. Directe a la gasolinera per a pegar una rentada a la bici, secar i engrassar. No ha arribat a 20 km però almenys he eixit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada