31/12/16

Beneixama. Alt dels 3 Pinets

Hui última ruta ciclista de l'any. Que millor ruta que la de l'Alt dels 3 Pinets de Beneixama????? Ninguna!!!! Esta la vaig fer per primera vegada fa 4 anys quan vaig vindre dels Pirineus i em va deixar un molt molt bon record.... ara també fa poc que vaig vindre d'allí.
Deixe el cotxe baix del cementeri i a les 8'10 comence a pedalejar, primera parada al Pou de Neu.

Continue per dins del Barranc del Madronyal, de seguida es veuen els primers "socabrons" provocats per les fortes pluges.

Deixe el barranc per anar per la Senda del Pou del Madronyal.

Al poc arribe a l'Alt de Rita i després d'una lleu baixada a l'Alberg de Rita.

Es moment de posar-se les protes i començar a baixar la Senda de la Mollonera. Un primer tram fins arribar al pontet.

El segon tram va per dins d'un barranquet. Era.... dic "era" una senda tipus Aínsa amb bon piso... però les pluges ho han desfet. Clots, muntons de pedres, algun arbre a terra... una llàstima. Quan ve el desviament per pujar a la Font de la Duenya encara empitjora mes i no es ciclable.

Continue pujant fins arribar al tallafocs i pare al solet per esmorzar. De seguida em desvie per baixar el Fontipark i després d'uns caminets comence a baixar per dins d'un altre barranquet, la Senda de les Bassetes m'han dit que es diu.

Una vegada arribe a l'Arcada em torne a desviar per una altra senda molt estreta que va per dins del Barranc de l'Infern.

Fins arribar a la Font del Nano. Torne a menjar un poc mes.

I desprès arribe a la Font de Gamellons, quan vaig estar en estiu estava seca, ara dona goig vorer com ix l'aigua.

Puge un poc fins arribar a la Casa dels Enginyers i em desvie per la Senda del Remallar. Lloc bonic sense dubte.

esta senda també te algun tram estropeat per les pluges, però altres son una delícia.

Arribe al Pla de la Replana i comença una altra baixada, xula però curta fins arribar al Refugi de Castelló.

Una vegada baix comença una altre senda de pujada. Esta si que s'ha fet llarga i dura, per la pendent i per les destrosses de l'aigua. Eren pocs els trams que podia pedalejar i he tingut que empentar prou fins arribar al Refugi del Blanquinal.

Un poc mes de pujada i arribe a l'Alt dels 3 Pinets. Ja quasi que son les 14'00 hores. Aprofite per menjar un poc mes i donar conter de l'aigua que quedava.

 Després d'un poc de senda comença la baixada...... yeaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh..... QUINA BAIXADA!!!!! LARGA VIDA AL ROCK'N'ROLL. Esta es la part mes xunga de tota la baixada.

Continue baixant i descollonant-me.... no se perquè.... però sempre que baixe per ací em passa el mateix. Això només m'ha passat en la baixada de Planillé en Aínsa i ací. La millor imatge de la ruta.... i millor manera d'acabar l'any.

Continue per la senda que va per dins d'un barranquet fins eixir a la carretera que va cap a Fontanars i sense pedalejar arribe fins el cotxe. La resta de fotos.
https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154682918916138.1073741884.560231137&type=3&uploaded=49
Acabe l'any amb 2.100 quilòmetres. Molt lluny dels mes de 3.000 que hauria de portar. Que faça pocs km per la feina no es tan mala senyal, però si es per les seqüeles de la lesió si. Esperem continuar millorant físicament i que li'n donen al físio que em va dir que no podria fer el mateix que abans de l'accident.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada