16/10/16

Benirrama

Hui volia eixir amb la moto. Però ahir em vaig pegar una costalada amb la bici i no sabia com estaria hui...... m'he alçat per a vorer com guanyava el Mundial Marc Marquez i tot i que si que em feia un poc de mal tampoc era fort.
Vaig a posar gasolina i després a fer-me el cafè. Ja hi havia gent i diuen d'anar a Benirrama. No havia anat i mai està prop per tornar prompte.... PERFECTE!!!!
Eixim un grup molt nombrós.... 10 motos. Anem cap a Montaverner i pugem el Port d'Albaida, al baixar entrem per Muro.... no se per que sempre es fa esta part si es pot anar dos quilòmetres mes per l'autovia i no passar ni per Muro ni per l'autovia dels semàfors quan anem cap a Benilloba.... en fi...  l'home es un animal de costums.
Continuem cap a Benimarfull i Planes. Quan arribem a la Venda Margarida continuem recte cap a Patró, La Carroja.... no se quants ciclistes hem avançat.... uns 2.367 mes o menys. Poc després de Benialí es desviem i arribem a Benirrama.

Comenten d'esmorzar unes coques que son típiques d'allí.... HOME CLAR!!!!!

Trauen les coques i una serie d'ingredients en unes terrines, apart d'estes dos en hi havien unes quantes mes.... una que picava com la mare que la parit.

Vas posant "mejunje" dins de la coca...

Està boníssim.... jo he menjat una i mitja perquè embafa un poc, però hi ha que en ha menjat tres jajajajaja. També hi havien cacaus i unes bones ensalades, mes begudes mes cafès... 7 € em pareix un preu raonable.
Després d'esmorzar tres decidim tornar directes per arribar abans a casa però eixim tots junts. Tornem pel mateix camí però en arribar a Planes els altres es desvien cap a Beniarrés i nosaltres continuem cap a l'autovia per anar directes al poble.
Ruta curta però descobriment d'un bon bar per anar a esmorzar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada