30/9/16

Coves Alfafara - Bc Tarongers

Hui per aprofitar el dia lliure he agarrat la bici. La veritat es que he dormit molt poc, unes dos hores.... açò de treballar de nit es una putada prou gran.
Un poc abans de les 9'00 m'he despertat i a les 9'15 ja estava damunt la bici. No tenia massa clar on anar.... com l'altre dia Carlos em va posar un vídeo del Barranc dels Tarongers aniré cap allí, almenys que condisquen els quilòmetres.
Agarre el carril bici de la via de servei de l'autovia i vaig cap Aielo, continue cap a Agullent. 

Comence a pujar el "Tourmalet" i una vegada estic dalt del Torrater veig este post amb indicadors.... Cova de les finestres???? no he estat mai.... blanc i en botella.... ORXATA!!!!

He estat moltes vegades per ací però a les coves no he estat mai, així que després de baixar i creuar la via vaig a les coves.

Hi ha una escala però està trencada. Han posat unes fustes amb una corda per pujar.

La veritat es que costa un poc perquè els escalons estan prou separats. Son com les Covetes dels Moros de Bocairent.... però en miniatura.

Aprofite per pegar un mos i continue.

Per arribar ací es fàcil.... hi ha que baixar però després per a pujar hi ha que fer un poc de BMX. Una vegada dalt com no tinc molta aigua vaig cap a la Font de Carbonell.... està seca!!! dona igual.... vaig a la Font de Massarra. Vaig cap al Pantanet per una senda molt xula amb una baixadeta final per eixir a un camí. Continue per ell fins arribar a la Casa Dominguez i per la carretera fins la Font de Massarra.... també està seca!!!!
Comence a tindre poca aigua.... la Font d'En Ferrís crec que també està seca i anar al poble... queda lluny.... Si quan arribe a la Font del Barranc dels Tarongers no hi ha aigua vaig a una gasolinera. Passe per l'Ermita de Sant Antoni de Baix.

Un poc de pujada.... molt forta pujada.... i arribe a l'inici de la senda. Em menge una altra barreta i m'acave l'aigua. Anem allà.

Divertida baixada... molt divertida. La veritat es que estava cansat però l'he disfrutada a tope... m'he girat un parell de vegades al sentir un yiiiiiiihaaaa... però era jo. jajajaja Arribant baix he vist una placa, es de fa un any.... no se que haurà passat però DEP.

Arribe a la Font.... SI QUE HI HA AIGUA!!!!!!! Es un filet molt xicotet però mentre em lleve les protes s'ompli el bidonet. Bec poc a poc i el torne a omplir.

Una vegada a la carretera, passe el Pou Clar i directe cap a Ontinyent. Vaig a buscar el Camí dels Batans i el Camí Reial de Gandia per arribar a la via de servei de l'autovia. Continue pel mateix lloc que he vingut cap a Aielo. Pel Camí del Ras arribe al poble passades les 14'30 hores, mes de 50 km i símptomes de rampa a les cames. Molt cansat, es nota que el dormir o millor dit el dormir poques hores no es massa recomanable per agarrar la bici.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada