29/8/16

Una rodaoreta

hui he tornat a eixir amb la bici, però de miracle. M'he alçat matí perquè volia fer una volta llarga. Quan he mirat per la finestra estava molt núvol, quasi apunt de ploure. Mire a l'ordinador i donava aigua per tots els llocs que havia de passar. Bé.... m'espere un poc a vorer que passa..... i el que ha passat es que m'he quedat torrat al sofà.
A les 9'00 he obert els ulls i feia solet.... encara no es tard per eixir. Em canvie i agarre la bici. Ara ja no puc fer la volta que volia fer perquè ja porte 2 hores de retràs.
Vaig per l'Assagador de Bellús fins el poble. Al creuar les comportes de l'Embassament de Bellús veig una imatge aborronadora.... està tan sec que es veu l'antiga carretera.

Com no ploga a setembre i octubre tindrem que beure el que pixem. Continue pel Camí de l'Assagador del Corral Vell. Una vegada a Benigànim continue pel Camí de Torrella. Després em desvie per a fer les sendes que em va ensenyar Benito. Continue per l'Ombria de Torrella. Veig un cartell que posa Camí de la Nevera i vaig cap allí.
Al final la nevera no l'he vist, he arribat a un encreuament... cap amunt o cap abaix???? hui cap abaix i he eixit a l'inici del Camí de les Voltes. El pròxim dia aniré amunt perquè es una pujada mes suau i arribe dalt de Les Voltes. També he vist un altre camí...... Quatretonda te molt que investigar encara.
Una vegada a Quatretonda, agarre el Camí de la Pobla del Duc direcció Benigànim, però abans pare a l'avituallament.

Una vegada a Benigànim vaig a buscar la carretera vella que anava per on està ara l'embassament. Hui, per desgracia, no està tallada.

Les imatges son aborronadores, pareix un paisatge lunar.

Quants metres d'aigua deurien d'haver ací si estiguera l'embassament al 100 % ??????

 Varies imatges cap als dos costats.



Pareix que estiga a l'altre costat de l'embassament, però no, estic al que hauria d'estar ple d'aigua.

Continue cap al Polígon de Guadassequies i pel Camí de la Garrofera cap amunt fins arribar al poliesportiu de l'Olleria i a casa amb 40 km mes "palasaca".
Una dutxa i a vorer l'Embaixada. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada