24/8/16

Tàrbena

Hui com em fa un poc de mal la gola..... PUTOAIRECONDICIONAT!!!!.... he eixit amb la moto en conter d'eixir amb la bici. He quedat amb els de Bocairent. Arribe a les 8'00 al poble, massa justet. Un tallat i eixim.

Anem cap a Agres, Benilloba i es desviem cap a Millena, Quatretondeta, Benimasot, Fageca, Famorca i Castells de Castells on parem per a fer-se un cigarret.

Jo vaig un poc tocat.... entre el mal de gola i el tallat que m'ha rebolicat la panxa vaig prou acalorat. Continuem i encara empitjore un poc mes. Arribem a Tàrbena i demane l'entrepà de mes típic de la casa. Sobrassada amb mel.

Entre la buidà de panxa i l'esmorzar he reviscolat i la resta del viatge ja l'he disfrutat. Continuem baixat el Coll de Rates, Parcent, Orba i Sagra. Ernesto fa un repostatge i continuem.
Es desviem per anar cap La Vall d'Ebo i Alcalà de la Jovada, bonica i divertida pujada. Parem a la Venda Margarida per un cigarret.

Tot i que anem a un ritme tranquilet, ens sobra temps per a fer este tipus de parades. Continuem fins Bocairent passant per Planes, Benimarfull, Muro, Agres i Alfafara. Després de prendre un refresc continue fins l'Olleria arribant a les 14'25.
Bona ruta amb bon esmorzar, afortunadament m'he recuperat i he pogut disfrutar la part final de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada