25/8/16

Eixida bici Sant Agustí

Hui eixida en bici, però amb els xiquets. El problema es que hem arribat tard i quan hem arribat a la Plaça de l'Ajuntament ja havien eixit.
Arnau ha arribat a temps per eixir amb la resta de gent però jo amb les xiquetes no. El meu germà Dani estava esperant-nos i hem fet el recorregut. Eixim de la Plaça i anem cap a la Font de la Canaleta. Pugem fins la rodona que creua la carretera i pel polígon baixem fins l'Estació on està la casella del Club Ciclista.
No havia agarrat entrepans per a esmorzar i el que porta el meu germà el partim per a les xiquetes i jo vaig al bar i en porte tres. L'organització havia posat la beguda, cacaus, tramussos, adobat i papes per a tots..... sense pagar res!!!!!!
Després d'esmorzar hi han una serie de proves per als xiquets.

Primer corre Asier que ha quedat tercer a la seua categoria.

Després corre Arnau, que ha quedat primer a la seua categoria. Una llàstima que no agarre la bici mes.

Després es fa l'entrega de medalles i regals per als xiquets. Asier tercer.

Arnau primer.

Després han fet una xarla d'educació vial impartida per Jose el municipal. També Campana i Pep els han ensenyat als xiquets a reparar una roda punxada i un poc d'habilitat. A continuació han muntat uns castells inflables i també l'entrada a la piscina gratuïta. Ací està oberta fins el 7 de setembre i a l'Olleria ja està tancada.
També feien una paella per dinar però nosaltres no ens hem quedat i he tornat a casa. L'any que ve si que es quedarem a dinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada