17/7/16

Ruteta matinera

A les 6'00 del matí m'he alçat per eixir en la moto.... a la fresqueta.
Vaig cap a Castelló de Rugat i fer el portet de Beniarrés. Una vegada a Muro agarre l'autovia.... la frescor va tornant-se en fred. A l'eixida del tunel d'Alcoi marcava 11º C. Em desvie cap a la Carrasqueta, menys mal qe per ací pega el sol i la temperatura puja.
Una vegada a Xixona vaig cap a Tibi, Agost i Novelda. Torne a agarrar autovia fins Petrer. Vaig a buscar el Refugi de Rabosa.... es el millor lloc on he esmorzat però sempre he anat en la bici. Afortunadament el camí està asfaltat fins el bar tot i que hi han trams que està en mal estat. Com està indicat no he tingut cap problema en arribar. Ja ho se per vindre un dia a esmorzar que hui no puc.
Desfaig el camí fins Petrer i per l'autovia fins Villena, Bocairent i l'Olleria. Abans de les 10'00 del matí a casa. Ara platja.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada