3/7/16

Platja Dénia

Hui tocava eixida en bici. La tradicional eixida en bicicleta fins la platja de Dénia organitzada pel Club Ciclista Bocairent.
Feia molts dies que no agarrava la bici, els problemes físics a la cama m'han impedit poder eixir amb la bici. A estes alçades d'any ja solc portar mes de mil quilòmetres però enguany encara no he arribat.

A les 7'00 del matí arribe a Bocairent a la casella, ja hi ha prou de gent. Crec que som 79 persones, incloent unes 12 xiques. Per a no ser massa gent junta, ix davant un primer grup i els del segon grup eixim a les 7'30. De seguida note que em costa.... be.... coneixement.... el dia es llarg. Arribant a Muro ja es veu el que serà la tònica del dia.... pols... molta pols. Una vegada a Muro, deixem la terra per a fer un poc d'asfalt per a passar Gaianes, Beniarrés i després de creuar la carretera arribem a L'Orxa.

Una paradeta ràpida per a fer una foto i continuem, pareix que la gent te fam. Enguany duem un ritme rapit..... o soc jo que em costa seguir-los. Passem el riu i comencen les pujades. Després de passar tots els túnels ve la "pujada forta" fins la cantera on fem un reagrupament important i veig gent que no havia vist fins eixe moment. De seguida arribem a Vilallonga i anem a esmorzar. Damunt d'una taula hi han varies classes d'entrepans preparats, agarre un sense calfar-me el cap.

Estic prou brut de pols, els pantalons i la samarreta son mes blancs que negres, aprofite per canviar-me la samarreta i llevar-me de damunt suor i pols. L'esmorzar "DKTGoria" Érem dos taules llargues i varies mes xicotetes. Cervesa a "tuti pleni"

No se ni a quina hora hem arribat ni a quina hem eixit d'allí. Ara ja anem mes junts encara que també hem fet dos grups. Anem passant pobles Potries, Rafelcofer i Oliva fins arribar a l'aviatuallament líquid d'Oliva Nova.

Continuem pel camins d'Urbanitzacions, també passem per El Verger i tornem a agarrar una altra via verda, ja portem mes de 70 km i comence a notar els primers símptomes de rampes així que afluixe un poc. Creia que anava l'ultim però encara m'agarra un altre grupet. Una vegada arribem a la platja, ja hi ha gent pujant les bicis al camió. Son les 13'30. Açò ja es de PROFESIONAL.

Jo com ha de vindre el meu germà a dinar la deixe i vaig a pegar-me un merescut bany a la platja. Després una dutxa i al poc ja anem a dinar. Un numeret de loteria per  canviar-se la bici.

El menú es mes o menys el mateix de tots els anys, també es manté el "paseillo" de les paelles. 


I el plat amb els tres tipus de paella

Passades les 17'30 arriben els autobusos, hi han dos. Jo com ja tinc la bici i les borses al cotxe del meu germà eixim rapits. Arribem al poble i quan acabe de carregar la bici al meu cotxe arriben els autobusos.
Excel·lent dia de bici amb molt bona companyia. El vídeo està al forn. El perfil de la ruta.

2 comentaris: