24/7/16

Nocturna Gaianes

Nova ruta ciclogastronómica amb el Club Ciclista Bocairent. La nocturna a Gaianes.
Eixim passades un poc les 20'00 hores. Fa bon oratge perquè corre una mica d'aire. Anem per la via fins el Pont Tallat. Allí ens separem, uns per la via i els altres anem a pujar fins el Pla de la Codolla. Ha costat una mica la pujada, està molt empinat. Una vegada dalt comença una lleu baixada fins arribar al Port d'Albaida. Ens creuem amb un home amb molts gossos.... no sabia si eren Pokemons jajajajajaja. Arribem a Turballos on ens reagrupem amb els que havien anat per la via, ja està fent-se fosc.

Continuem cap a Gaianes on arribem poc després. Allí ja estan les màquines que han eixit mes prompte per a fer mes quilòmetres. Comencem a sopar.




Han tardat prou en servir-nos. Segons ens han dit tenien 5 taules resrvades i estaven servint-ne a 17.

 Ens han fet varies classes d'entrepans. A mi m'ha tocat de sepia.

Després dels cafes i xupitos el postre.

Reprenem la marxa. Que mal de cames..... em estat molt de temps parats i a mi sempre em costa arrancar. Anem cap a Muro i un poc abans d'arribar ens desviem per la senda del Riu Agres. Per ací s'està molt be. No fa calor però portem un ritme prou alt.
Una vegada a la Font del Baladre creuem la carretera i agarrem novament la via. Hi ha prou de pols i no he agarrat les ulleres i molesta un poc.
Després de la forta pujada del Pont Tallat ja vaig justet i em costa seguir el ritme dels altres. De fet després d'Agres han hagut de afluixar per esperar-me. Intente anar al mateix ritme però van molt ràpits. Enguany no estic agarrant la bici lo suficient i ho note. També la caminada del matí pot estar passant-me factura.
Arribem al poble a les 2'30. Igual que l'any passat. Cap a casa a pegar-se una dutxa que ho tinc mes que guanyat.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada