5/6/16

Font Freda

Hui ruteta amb la bici, continuem acumulant quilòmetres. Hui una altra ruta de rallyman, volia estar prompte a casa per poder vorer les carreres de motos.
Baixe per la via de servei fins Montaverner i pel Camí Reial de Gandia cap amunt fins a creuar el Riu Albaida.
Continue pel Circuit d'Albaida, l'estació i pel Camí d'Atzeneta fins arribar al poble i per La Sèquia fins l'inici de la pujada a la Font Freda. De seguida em passa un ciclista i als pocs metres un altre... això es que ve gent... mire arrere i veig a dos i darrere dos mes. Pense: Vaig al meu ritme i quan m'agarren els dos últims m'apegue a roda.
Anava pujant còmode i els dos primers m'han passat mes o menys a meitat pujada.... continue a este ritme he pensat.... ja arribant dalt com els altres dos no m'han agarrat he pujat dos pinyons per arribar a tope dalt. Ni tan sols els he sentit parlar.... estic fent-me un rallyman!!!!!
Arribe a la font i pegue un mos.

Després de fer-me la foto al mirador comence a baixar per la senda. Com no he agarrat les protes baixe tranquil. Arribe als dipósits, com no a Otos, hi ha un rellotge de sol.

Explicació de l'horari solar.

La veritat es que està molt xulo.

Baixe pel Camí de la Casa del Caragol fins Otos. Continue pel Pla de la Punta fins creuar el Riu Missena i per la via de servei cap a Montaverner. Està fent-se tard així que aprete al màxim per arribar a casa just quan anaven a donar l'eixida a la primera carrera de motos.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada