1/5/16

Bolulla

Hui ruta amb la moto. A les 9'00 del matí comença a arribar la gent, decidim anar a Bolulla.
Primer anem cap a Montaverner, Muro i Benilloba. Per ací la carretera estava molt molt mal. Pareix que no sols va fer una pluja forta a l'Olleria, per ací també i la carretera està plena de terra i pedres.
Una vegada per Benasau la carretera ja està be. Continuem cap a Confrides, Guadalest, Callosa d'En Sarrià on anem darrere d'unes ciclistes una estona i arribem a Bolulla.
Anem a esmorzar al mateix bar que l'altra vegada però esta vegada el plat te mes ingredients.

 Després de l'àgap continuem cap a Tàrbena i Castell de Castells on fem una paradeta. En eixe moment arriben els de Bocairent i quan arriba l'ultim ixen davant, al poc eixim nosaltres. Els avancem perquè havien parat i al poc venen darrere de nosaltres.
En eixe moment anava mes pendent del retrovisor que de la carretera. No estic acostumat a portar gent tan ràpida darrere i que no m'adelanten.... per això m'he passat un encreuament. Arribe a Almudaina.... per ací no es.... pegue la volta i arriben els altres i continuem.
Arribant a Muro els dic als altres que vagen davant sense esperar-me i jo torne per l'autovia. Arribe a casa i em canvie per anar a dinar a Bocairent.
 El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada