27/5/16

Biar per la via

Hui he tingut que alçar-me matí per anar a l'empresa, he dormit només un parell d'hores, ens tenien que fer el reconeixement mèdic. Així que de passo "canyasso".
Després de fer el reconeixement i pegar un mos comence a pedalejar, hui també farà calor. tenia intenció de pujar pel Morro del Porc i baixar pel Camí de les Haques, però.... pel polígon he vist unes pintades a terra amb fletxes de BTT i unes cintes roges de Caja Murcia..... una volta de BTT per ací???? pues vaig a vorer. Passe Sant Antoni de Dalt i arribe a Banyeres, Continue per la via. 

Vaig direcció....

El cas es que anava pensant.... per ací oficines de Caja Murcia no en tenen que haver moltes.... per no dir cap.... no serà de la Ruta Elx-Potries???
Continue per la Via i passe per El Salse. La mateixa via forma part de les rutes del Camí del Cid i de la Ruta de Jaume I.
 

Continue per la Via fins arribar a Biar on es confirmen les meues suposicions.

Ja fa caloreta i no he agarrat gens d'aigua.

Així que vaig a una gasolinera i compre un pot d'aquarius i comence el camí de tornada pel mateix lloc. Torne a passar per El Salse, esta vegada vaig en direcció....

Una vegada a Banyeres torne a parar a una altra gasolinera per comprar mes beguda fresca i reprenc la marxa per la via, ja passa de les 13'00 hores. Arribe al cotxe a les 13'30 amb 48 km. Prou mes del que pensava en un primer moment però m'he trobat còmode, continue acumulant quilòmetres de rallyman.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada