9/4/16

Romaguera sense pateo

Este matí he treballat i després de fer una siesteta he eixit amb la bici. 
Baixe pel Camí de l'Olleria fins Bellús i després de l'embassament pel Camí del Corral Vell fins dalt de Benigànim i pel Camí de Vell de València fins el Camí de la Solana. Comença la terra.
Després de passar la Font de la Solana ve la forta pujada de formigó. Una vegada dalt les vistes son bones.

La costereta m¡ha costat de pujar.

Ha passat un cotxe i crei que seria l'home que cuida de l'Ermita de Romaguera, així que he anat cap allí. 

Si estires la cordeta sona la campana que hi ha entre els barrots de la porta.

No hi havia ningú, així que em pose les protes i cap abaix. Es una trialera molt bonica però està desfeta pels moters que no saben anar amb moto. Si sapieren anar en moto ferien la curva i no anirien recte.

 Estic baixant molt a gust, es a dir..... que m'he engorilat.... l'ultima vegada que vaig baixar per ací va ser en juliol de l'any passat i vaig tindre que parar varies vegades per a descansar els braços que em feien mal. Hui estava divertint-me i començava a fer-me mal, però com quedava poc per arribar baix he aguantat.
Una vegada baix em lleve les protes i cap a Bellús, ja son les 20'30 i està fent-se fosc. he apretat tot el que he pogut però ja he arribat de nit a casa.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada