15/4/16

Caves Arquejada i d'En Miquel

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici. Tenia dos objectius: Visitar la Cava Arquejada després de la restauració i provar l'enganxament de la bola del cotxe.
Tan prompte com m'he alçat i he anat a arreplegar la matrícula del portabicicletes, he carregat tots els bartuls i he anat fins el Càmping de Mariola.
 Una vegada allí comence a pedalejar cap al Mas dels Arbres i comença la pujada cap a la cava. Comença a fer calor i els mosquitets m'han acompanyat tota la pujada.

Un poc abans d'arribar hi ha un Pas de Peatons jajajajaja

Unes quantes fotos de la Cava.



Una vegada he fet fotos reprenc la marxa, ara cap a l'altra cava.... la d'En Miquel. La Senda del Portell està molt trencada i vaig mes temps caminant que pedalejant. La Cava d'En Miquel des de lluny pareix un castell.

Una vegada arribe ja son les 13'00 hores, així que unes fotos rapidetes i cap abaix.


La baixada comença suau però de seguida va empinant-se fins arribar a un punt que pare i baixe uns metres a peu. Després torne a pujar per a disfrutar de la senda.

Ha sigut una baixada un poc mes curta del que creia però ha sigut divertida. Arribe al Mas dels Arbres i baixe fins la Font de Mariola.

Un glop d'aigua fresca i cap al Càmping, carregar bartuls i cap a casa.

Una ruta mes curta del que m'haguera agradat però no tinc temps de mes. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada