10/1/16

Olleria Endurera

Hui volteta endurera per l'Olleria, com diem a Bocairent: Sense perdre el campanar de vista. He eixit passades les 8'00 del matí, no fa gens de fred però si vent. Crec que els últims anys a principis de gener sempre ha fet aire, tot i que ara ningú ha dit ciclogènesi explosiva.
He baixat per darrere de ma casa per a fer la Senda de la Freira, passe pel port i cap amunt fins arribar a la Creueta. Per ací fa prou de vent, de fet la foto es veu borrosa per això

Hem pose les protes i li faig la foto al que m'han portat les Reines Magues abans de baixar per la Senda dels Caçadors.

Una vegada baix i sense llevar-me les protes, Barranc de l'Alegre cap amunt. Passe pel Parapent i pel Bancal de l'Ermità. Per ací m'he trobat molta gent caminant o corrent, mai m'havia trobat tanta gent per ací. Em col·loque be les protes i cap abaix.... ROCK'N'ROOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL.

Anava baixant baixant i he arribat a un lloc prou complicat de baixar i ja no podia parar, o el baixe o caic.... i he baixat!!!!! Després m'ha tornat a passar el mateix. No se si ha sigut sort o habilitat.
Arribe al Mas del Platillao..... i cap amunt.... toca empentar un poc la bici per a pujar per la trialera, uns xics que baixaven corrent s'han estranyat de que pujara per ací jajajajaja. Està totalment desfeta, de fet he perdut la senda un parell de vegades.
Una vegada dalt, es bon lloc per pegar un mos. Amb el Montcabrer i el Benicadell a la vista.

Continue un poc mes amunt empentant la bici i després ja puc pedalejar, tot i que el vent molesta prou. Arribe a l'inici de la segona trialera. Em col·loque be les protes i mes ROCK'N'ROOOOOOOOLLLLL.
Torne a arribar al Mas del Platillao i per la part dreta del barranc comence a pujar fins que arribe on s'ajunten el Barranc del Salido i el Barranc de l'Alegre.... resulta que han ballat el terreny per a fer una caseta de camp i ja no es pot passar per la senda. Sort que he pogut eixir a un camí i no he tingut que tornar arrere.
Continue per La Gaveta fins arribar a Caputxins i cap a casa. Tres trialeres de baixada i una de pujada en 24 km.... nostamal!!!!.