9/1/16

Culla

Hui he tornat a eixir amb la moto. Ja fa uns mesos li vaig vorer a El Sorri unes fotos d'un esmorzar i vaig pensar: Jo tinc que esmorzar ahí també.
A les 7'00 del matí m'he alçat i després d'anar a la gasolinera he agarrat l'autovia direcció La Pobla de Tornesa, Castelló. Una vegada allí deixe l'autovia i vaig cap a La Vall d'Alba i La Torre d'En Besora. Pocs quilòmetres després arribe al bar. Pareix que paren prou moters tot i ser encara prompte.

Hi han varis detalls moters dins del bar.

De seguida em trauen l'esmorzar jejejejejejejeje

Després m'han tornat a traure mes pa, l'he necessitat per a mullar el caldet. ES-PEC-TA-CU-LAR. Continue la ruta per Culla i Benassal on pare a reposar. Per ací està un poc núvol però no fa fred. Puge el Coll d'Ares i arribe a Vilafranca. Abans d'arribar a Iglesuela em desvie cap a Mosqueruela. La carretera es prou roin, tota plena de pegats i clots. Arribe a província de Terol.

Una vegada a Mosqueruela la carretera ja es millor. Després de baixar un port espectacular per a un final d'etapa de la Vuelta arribe a Linares de Mora. Passe per Nogueruelas i arribe a Rubielos de Mora.

Ja son quasi les 13'00 hores. Volia tornar per La Pobla d'Arenós i Montanejos però ja faig tard. Així que vaig a buscar l'autovia i directe cap a casa. He tingut que tornar a parar a reposar un poc abans d'arribar al poble. Al final també ha eixit una bona quilometrada tot i que he retallat un poc, ha sigut mes en temps que en quilòmetres. He fet mes de 500 km arribant a casa passades les 14'30 després de comprar el dinar.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada