17/1/16

Començant a córrer de nou.

Hui he començat a córrer de nou. L'ultima carrera que vaig fer va ser a Carcaixent el 10 d'octubre, em va eixir de puta mare, inclús l'ultim km el vaig fer a 4'13. Jo ja vaig pensar que estava recuperat de les seqüeles de l'accident, però uns dies després vaig eixir a córrer apretant i vaig tindre una lesió, la segona al mateix lloc en poc de temps perquè no he recuperat tota la mobilitat al peu, així que vaig anar a fer-me unes plantilles.
Després de varis mesos acostumant-me a elles, per fi he pogut eixir a córrer. L'altre dia vaig anar per a revisar-les per si s'havien deformat i estan perfectes. Em van donar les instruccions per a acostumar-me a elles corrent. Caminar un poc, després córrer 10 minuts i després caminar de nou..... així varis dies allargant els minuts de córrer fins arribar a 45 minuts. I quan ja puga córrer varies vegades 45 minuts seguits sense notar cap molèstia..... a foc seguit.
Hui he caminat 1 km, que han sigut 10 minuts i després he anat corrent 2 km (que han fet un poc mes de 10 minuts) i no he notat cap molèstia, després he caminat 2 km mes fins arribar a casa. De fet note mes comoditat a les espardenyes que als altres calçats que he utilitzat.
Continuar amb les indicacions les pròximes setmanes i a vorer l'evolució que tinc per si puc córrer o tinc que deixar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada