3/1/16

Barranc del Canyoles

Continuem aprofitant les vacances al màxim. Hui he tornat a eixir amb la bici. Quan vam fer la KDD a Canals, vam fer un tram d'un barranc i em va dir un xic que es podia anar fins Vallada per dins. Doncs hui he aprofitat per investigar eixe tram.

Passades les 8'00 he començat a pedalejar. Hui tampoc fa fred. Vaig per La Gaveta i baixe el Port. Arribe fins el Camí Reial de Xàtiva i cap amunt. Una vegada creue el Riu Canyoles pel camí, continue un poc per La Via Augusta i al poc em desvie pels bancals de tarongers i baixar al Barranc del Riu Canyoles. Una vegada baix gire cap a la dreta i barranc amunt. No te mala pinta.

Fins i tot he trobat un bon toll per a banyar-se en estiu.

Continue per dins del barranc, llevat d'un tram d'uns 300 metres que hi han esbarzers la resta es moooooolt xulo. Arribe a un assut i ja em trobe amb un camí que em porta fins Vallada. Aprofite per esmorzar.

Reprenc la marxa tornant pel mateix lloc que havia vingut. Te molt bona pinta este toll.

Una vegada arribe al mateix lloc pel que he baixat, continue baixant tot el barranc fins arribar al camí. Son 3'5 quilòmetres de diversió..... sempre i quan no tingues por de banyar-te els peus al riu jajajajaja. Menys mal que no fa fred.
Una vegada al Camí Reial de Xàtiva, continue per ell fins arribar a la pujada de l'Ombria. Ja vam anar per ella el dia de la KDD. Com eixe dia les baixades les vaig fer espaiet perquè hi havia molta gent, hui les he fet al meu ritme. He baixat un tram que està indicat com la Senda Llarga, doncs si es llarga l'hauré de fer un dia. Una altra senda per investigar.
Una vegada baix, em toca pujar el Port. Xino xano a la meua marxeta cap amunt fins arribar a casa passades les 12'30 i amb 45 km a les cames. Bona eixida.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada