13/12/15

Una Quintaneta

Hui he tornat a eixir amb la bici, no tenia molt de temps perquè tenia que anar a Bocairent per a que els xiquets portaren les cartes als Patges dels Reis Mags.
He pensat que ja feia molt de temps que no anava per la Font Quintana, tot un clàssic a l'Olleria. He eixit una mica tard, ja eren quasi les 9'00 però com la volta es curta i tampoc pare a esmorzar tampoc hi ha problema. Puge per La Gaveta cap al Port i pel Camí la Palla a la via de servei de l'autovia i em desvie per la senda cap al Pla d'Agulló.
 Hi ha gent que es gorrina gorrina, encara que ells es pensen que son molt aseats..... deixe el fem penjat d'un arbre i ja vindran els serveis de neteja municipals a llevar-ho.

Vaig pegant-li la volta a l'Urbanització de Bolvens per sendes quan em trobe una altra..... a una zona que no hi ha cap pitera han omplit la senda de restes. No sols molesta als ciclistes, també als que van caminant.

Arribe a la Font Quintana i pare a menjar-me una barreta i un glop d'aigua.

Perquè esta vegada si que xorra la font, l'ultima vegada que vaig estar no ho feia.

Continue per la Senda de la Falaguera fins la carretera i pel Merendero Pedro fins la Senda de la Cova Negra. Continue per la senda fins a Bellús i allí em desvie pel Camí del Salt i entre dins del barranc. Els trams de senda que no tenen pedres son ciclables però els que tenen pedres em desfonen. Així que torne a eixir a l'Assagador de Bellús i pel Salido cap al poble.
El cul continua adaptant-se al nou sillí. Una altra ruta curta, la pròxima ja intentaré que siga llarga. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada