24/12/15

Relleu

Hui he eixit amb la moto. He quedat amb la gent de Bocairent, que no eixia amb ells des de.... no se.... ja fa anys que no eixia amb ells.
Havíem quedat a les 9'00, jo he arribat un poc abans per a fer-me un cafè tranquil, hi havia prou de boira pel Barranc de Bocairent.
Una vegada estem tots ens en anem cap a Alcoi per Banyeres. Per allí també hi havia prou de boira però el pitjor de tot ha sigut a l'encreuament d'Onil, el sol m'ha encegat i no veia absolutament res. Una vegada a Alcoi pugem pel Barranc de la Batalla. Per ací estava la carretera molt banyada.
Quan estàvem arribant al Port de la Carrasqueta em agarrat dos camions i hem anat darrere d'ells. Hem estat a punt de ser testimonis d'un accident. El camió que anava darrere s'ha posat a avançar a l'altre en ratlla continua, canvi de rasant i amb un cotxe de cara.... jo estava apunt de posar l'intermitent per a parar.... el cotxe que venia de cara a tingut que parar i el camió que era avançat tirar-se a la dreta.... on està el Pegasus?????
Una vegada baix del port ens desviem cap a La Torre de les Maçanes i de seguida un nou desviament cap a Relleu. Crec que mai havia passat per eixa carretera.
L'entrepà de vedella, pimentó i formatge estava per a xuplar-se els dits.

Molt bona companyia.

Menuda perolà de poliol!!!!!!!!!

Reprenem la marxa cap a Aigües, bona carretera i divertida. Ja tenim un bon solet i gens de boira o carreteres banyades. Arribem a Busot i poc després passem pel lloc on vaig tindre l'accident...... hui no hi havia cap xiqueta amb 11 dies de carnet sense parar a l'Stop i no ha passat res.... psicologicament per a mi molt bo tornar a passar per allí amb moto.
M'acomiade dels altres, ells van cap a Ibi i jo me'n torne a casa. Puge el Port de la Carrasqueta sense gens de trafic. Molt divertit.

 Hi han en cara un poc de núvols i no es veu el mar

Després d'agarrar l'autovia directe a casa per arribar un poc abans de les 13'00 hores. Molt bona ruta, he passat per llocs que crec que no havia passat mai, molt divertit. Aquesta es la ruta que em fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada