27/12/15

Mutxamel

Hui li ha tocat el torn a la moto, es pot dir que estic aprofitant les vacances al màxim.
A les 9'00 del matí havia quedat a Bocairent amb el Pare Noel (mira que no fer-li una foto???). Eixim de ruta una bona cuadrilleta i passa el mateix de l'altre dia.... a l'encreuamnet d'Onil el sol em cega totalment. Com ja estava previngut he anat amb la ma tapant el sol. Les carreteres hui també estan un poc banyades. Baixem el Port d'Onil i després el d'Agost i anem a l'Aerodrom de Mutxamel a esmorzar.


Després d'esmorzar continuem cap a Xixona..... torne a passar pel lloc de l'accident.... en menys d'una setmana dos vegades... menys mal que la xiqueta no ha tornat a passar. Continuem cap a La Torre de les Maçanes, per ací també vam passar l'altre dia. Continuem cap a Benifallim.... moooooolt banyada la carretera i com he estat quasi dos anys sense moto es nota al passar per llocs així.
Continuem cap a Penàguila i Benilloba. Allí m'acomiade dels companys de ruta i torne cap a casa. No puc fer altra cosa que donar-los les gràcies per anar esperant-me tota l'estona. La moto ja te el rodatge fet, però jo no i vaig acumulant quilòmetres.
Ací la ruta que hem fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada