8/12/15

Mazinger Z

Ahir vaig fer una bona quilometrada amb la moto. El rodatge ella ja el tenia fet, jo encara no. Vaig vorer una foto de Mazinger Z i cap allí que vaig anar.

Havia posat el despertador a les 6'10 del matí, però vaig estar tota la nit com un xiquet abans del dia de la excursió, quasi sense dormir. Agarre tots els bartuls i cap a la gasolinera per omplir el diposit. Hora d'eixida i 0 km.

Com encara està fosc i la ruta es molt llarga, aprofite per molts quilòmetres per autovia. Així que per l'A-7 i la CV-10 fins a La Pobla de Tornesa on deixe l'autovia i em dirigisc cap a la Vall d'Alba. Prop d'Albocasser pare a repostar, mes prompte del que pensava però es que he apretat un poc.
Arribe al Coll d'Ares, espectacular la vista del poble. Ares del Maestrat.

Continue cap a Morella. Que dir de Morella???? I damunt hi ha un mirador. 

A les 9'45 arribe a Morella.

I els bons de Pablo i Alberto esperant-me per anar a esmorzar. Bona xarla de bicis, bon esmorzar i millor companyia.

Al final es va desvetllar el "Secreto"

Em va saber mal donar-los pressa als amics, però la ruta era llarga i no volia encantar-me massa. Continue per la N-232 arribant a Aragó, província de Terol. Arribe a la N-420, comença a haver molta boira i em desvie cap a Valdeltormo, continuament tinc que anar soltant la ma del manillar per a torcar la visera perquè no veig res. De sobte veig una senyal: Meridiano 0 a 500 mts. Està a una Àrea de Descans i fins i tot hi ha una especie de tauleta per a que poses la càmera de fotos jajajaja.

Arribe a Calaceite, anomenat com a uns del pobles mes bonics d'Espanya. Com hi ha boira i fa un poc de frescor, faig una foto i continue.

Arribe a Catalunya, província de Tarragona per ací ja no hi ha boira. Creue un pont molt gran amb un riu gran per baix, una pista.... el poble es diu Mora d'Ebre. Li cride a Peter i quede amb ell per a després de dinar.
Continue cap a Reus pegant-li la volta per la circumval·lació i arribe a Valls. Torne a repostar i li pregunte a una dona que m'indica on està el Mazinger Z. Passe el Pla de Sta. Maria i arribe a la Urbanització on està. Comença a xispejar i son les 14'30...... vaig a dinar i després si plou ja em pose el mono d'aigua i em faig les fotos.
Em vaig quedar amb les ganes de menjar calçots, no en tendrien fins al gener.... hauré de tornar. De primer Canelons i de segon Galta de porc.

Estava per a xuplar-se els dits. Hi havia allí una parella amb el fill.... i no vaig poder resistir-me a fer-me una foto amb el joguet del xiquet.

Quan vaig eixir de dinar el cel estava un poc mes clar i ja no xispejava, de puta mare!!!! Vaig i em faig les fotos tranquil·lament.

 Continue la ruta i vaig a Salou, on havia quedat amb Peter i després de fer-se un cafè em porta a sa casa on te tot un MUSEU dels seus viatges amb moto. Damunt es l'organitzador d'una de les concentracions mes importants d'Espanya, la Estrella de Javalambre.



Elefantentreffen (una concentració hivernal que es fa a Alemanya), Lapònia, "Cabo Norte" (Noruega)

Dins del Circuit de la "Isla de Man".

Tota la casa plena de coses de motos, pins de concentracions, fotos, gorres, pòsters.... un friky de les motos, dit amb tot el carinyo i respecte del mon que es mereix una persona que ha fet tants quilòmetres damunt la moto. QUE ENVEJA!!!!!

Ja està fent-se fosc i no puc dedicar-li mes temps, ja arribe mes tard del previst i encara em queden molts quilòmetres. Seguisc les indicacions de Peter per eixir cap a l'A-7. Sense arribar a Vila-seca i poder parar per a saludar als cosins continue. Passe prop de Calafat, m'haguera agradat fer-me una foto a la porta del circuit però ja es de nit. L'autovia es converteix en Nacional, no volia anar per l'autopista però tal volta per allí menys trafic i mes fàcil avançar. Torne a creuar l'Ebre, però ara es de nit i no es veu. Arribe a la Comunitat Valenciana, província Castelló per Vinaròs. Abans d'arribar a Torreblanca em desvie cap a l'aeroport de Castelló sense avions.
Torne a parar a repostar abans de la Pobla de Tornesa, son les 20'00 hores i porte 700 km, el cul ja comença a fer mal així que descanse un poc.
Continue ja per l'autovia fins a casa on he arribat a les.... i ..... quilòmetres

El meu GPS es molt millor que els que venen a les tendes perquè no m'he enganyat ni una sola vegada.

El mapa de la ruta amb l'enllaç.

Un gran dia amb moto, ja tenia jo ganes de poder tornar a fer coses d'estes per a visitar una estàtua mítica per als que veiem eixos dibuixos, recordant l'infancia, . Ademés he pogut esmorzar amb dos bons amics i fer-ne un altre.
Ací teniu un enllaç amb mes fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10153684879191138.1073741865.560231137&type=3&pnref=story

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada