22/11/15

KDD Canals

Havia quedat hui amb Sergio per anar a Canals a fer una ruteta per allí a una kedada que havien organitzat les penyes de Canals. Segons vaig vorer no feia falta apuntar-se abans.
Pugem per La Gaveta cap al Port i el baixem, estan muntant les taules de l'avituallament. Arribem a Canals i anem al Poliesportiu. Hi ha molta gent i no veiem res per apuntar-se. Li pregunte a una xica i em diu que ja no podem apuntar-se perquè tenien previstes unes 200 persones i en hi han 400.
De seguida es dona l'eixida, prou de puntualitat. Creuem el poble i eixim pel Camí de Les Moles, no es pel que anem habitualment cap a Vallada. Pugem cap a una pedrera i després baixem novament per anar pel camí que si que es habitual per a mi. De seguida es tornem a desviar i per uns camins de bancals arribem a una baixada cap a un barranc.
Una baixadeta senzilla però bonica, continuem per dins del barranc, creuant el Riu Canyoles. Una vegada eixim del barranc tornem a pujar cap a la pedrera. Després d'unes bones pujades arribem a l'inici del Port, on està l'avituallament.
Mengem uns trossos de poma i un poc d'aigua i continuem pel Camí de la Palla i ens desviem per una foooooorta pujada que ens fa posar peu a terra. Eixim a la senda que va paral·lela a l'autovia i després empalmem amb el Barranc dels 5 Germans. Una vegada a la carretera la ruta continua cap a La Quintana, però com ja son mes de les 11 del matí decidim anar a la nostra. Ja està fent-se tard per continuar amb la ruta, esmorzar a Canals i tornar. Així que anem al Bar del Poliesportiu de Novetlè.
Pau Gasol.

Un numeret del sorteig de l'Once de Nadal a mitges. A vorer si es canviem la bici.

El bar estava ple, mai l'havia vist així i han tardat molt en traure els entrepans, ja eren les 12'10. Una vegada esmorzem continuem cap al Camí de la Palla i pugem el Port. Jo anava mort no, lo següent, i s'ha fet molt llarga la pujada. He arribat a casa quasi a les 14'00 hores. El vídeo de la ruta https://youtu.be/2p9b5qwZPsk .