6/11/15

Gran Premi Xest. Divendres

Hui primer dia d'entrenaments al Gran Premi de Xest. Enguany hi ha prou d'emoció, es decideixen dos Mundials. El de Moto3 entre Oliveira i Kent que ho te prou clar i el de MotoGP entre Lorenzo i el navaller de Rossi que ho te complicat si no plou per culpa de la seua falta d'esportivitat.
Després de fer la compra i deixar-la a casa, agarre trastos i cap al circuit, però abans, pare a esmorzar a Alfarp. Entrepà de carn de cavall, un poc car (6'50 €), però estaba bonísim.

Arribe al circuit a les 12'00. Pegue una miradeta a totes les tendes de samarretes però continue sense trobar la de Ducati de manega llarga que em van tallar els metges el dia de l'accident. Així que puge a la grada.

Als entrenaments de Moto3 ha fet la pole Efrén.

Després han vingut els entrenaments de MotoGP. La pole l'ha fet Lorenzo després de que Bradl passara a fer-nos la visita.

Una vegada han acabat els entrenaments he anat cap a Xest. He arribat molt fàcil i he trobat lloc per aparcar prompte i prop. Així que vaig a dinar al lloc de costum d'estos anys. Brascada de vaca i una bona cervesa.

L'any que ve canviaré de lloc per a dinar perquè "a estas horas ya no servimos café" eren les 16'15. Després ha passejar, continue buscant una samarreta de Ducati de manega llarga..... pareix Missió Impossible. Encara que les Ducati son totes boniques les mires per on les mires.

Una vegada la gent ha dinat comencen a fer el burro. M'imagine que esta roda no arriba a demà.

Estic passejant i veig a David d'Alcoi, o mes ben dit m'ha vist ell. Així que almenys he tingut companyia perquè hui no he vist a ningú de Bocairent. Una vegada s'han fet les 19'00 hores he anat cap a casa. Necessitava agarrar la moto i pegar una volteta, només han sigut 30 km però el cos em demanava pujar a la moto una estona. Demà mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada