30/11/15

Confrides

Ahir vaig eixir amb la moto, Objectiu: Acabar de fer el rodatge. Vaig quedar amb Rafa de Bufalí i dos homes que no coneixia. Eixim una mica tard, ja son les 9'20. Ens dirigim cap a Cocentaina i Benilloba per anar a esmorzar a Bolulla.
De seguida veiem que hi han moltes curves amb l'asfalt banyat pel reixiu. Tenim que anar molt espaiet, quasi tan espaiet que ni puc avançar a un cotxe. Una vegada arribem a Confrides decidim para a esmorzar i mentre ho fem esperar que la carretera es seque. Les vistes des de bar estan molt be.

L'esmorzar de la casa, també.

El preu ja no em va agradar tant, em va parèixer un poc car, 8'70€. Una vegada hem esmorzat ens preparem per eixir però veiem que la carretera just davant del bar està banyada tot i pegar-li el sol. Així que decidim tornar pel Revolcat i anar a vorer el Port de Beniarrés com està.
La pujada estava prou bé, llevat d'un parell de revoltes però la baixada tornava a estar banyada, així que vam baixar espaiet altra vegada.
Una vegada baix ens en anem directes al poble i fer-se una cervesa i cap a casa. Almenys vaig complir amb el rodatge i ara ja puc conduir sense anar mirant les revolucions.
La ruta que vam fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada