14/11/15

Cofrents-Requena-Chera

Hui he eixit a pegar una volta amb la moto, volia fer prous quilòmetres i els he fet. He eixit un poc tard, sobre les 8'15 eixia de la gasolinera. Agarre l'autovia direcció Almansa, només pujar el Port d'Almansa comença la boira. Després em desvie cap a Aiora, hi havia trams mes tancats que altres però era constant, quasi no es veu la Central de Cofrents. 

Per dins de Cofrents quasi no en hi ha. Veieu a l'home???

Continue per la Nacional pujant el Port de la Xirrixana.

Arribe a La Portera, una pedania de Requena on anava a esmorzar.

Vaig vorer una vegada una foto a internet i vaig pensar..... JO TINC QUE ESMORZAR AHÍ.
Si demanes el Menú Moter, et trauen açò.

Bufffffffffffff

També fan el sorteig d'un esmorzar. Com no m'ha tocat no se si es que eixe dia esmorces debades o per un altre dia.

Massa per a la carabassa..... no he pogut.

Quan he eixit, ja no hi havia boira, menys mal. Continue la ruta i arribe a Requena.
 He anat a comprar un poc d'embotit d'eixe que diu la OMS que es tant roin però que està tan bo. He tardat un poc en trobar la carniceria. Continue cap a Chera, molt bonica la carretera. Passe pel Pantà de Buseo.

yiiiiiiihaaaaaaaaaaaa

Arribe a Sot de Chera i continue sense parar. Ja està fent-se un poc tard. He hagut de retallar la ruta prevista i en lloc d'anar cap a Bugarra he anat cap a Lliria i autovia i manta fins a casa. Quasi 400 km... nostamal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada