31/10/15

Conill espatarrat

Hui tocava fer un sacrifici amb la bici. Dia dels grans organitzat pel Club Ciclista Bocairent.... el Conill Espatarrat. Es tracta d'anar fins a Gaianes i pegar-se una fartà de por.
Anit vaig estar treballant, vaig acabar a les 6'00. Vaig anar a ca els meus pares i he pegat una becadeta al sofà d'una hora. Em desperte un poc abans de les 8 i mentre em prepare es fa l'hora d'eixir. Vaig a la casella on es dona l'eixida sobre les 8'30, som molta gent..... crec que 43.
Baixem per la via verda acompanyats per la boira, ens desviem cap al Mas del Batle i pugem cap al Pla dels Carros. De seguida la primera baixada, que amb tanta gent es molt lenta, quasi que millor perquè està tot molt banyat. A la Senda de Fidencio ens desviem baixant uns quants per ella.
Una vegada baix, creuem el Barranc del Naixement i ens dirigim cap a Atzeneta per la Senda del Molí. Comença la pujada cap a la Font Freda, parant a la creu per a fer una foto del grup.

La boira ens torna a acompanyar i fa frescor també.

Arribem pel Camí de l'Ombria del Benicadell al Camí de la Colada i ens desviem per a baixar per la Font Seca fins a Beniarrés. Pel Camí dels Ginestars arribem a Gaianes quant començava a notar ja símptomes de rampa. De seguida comença el FESTIVAL GASTRONÒMIC.



Falta la foto de les Fonts de Pollastre..... però es que la gent tenia fam..... i sed. També ens han tret uns trosets de coca per acompanyar els cafès. Enguany ha eixit un poc mes car, però amb el que hem begut....

 I el cremaet.

També hi havien unes gominoles..... recepta de Floyd Landis i Antonio Flores.

Clar.... com tenen les rodes tan grans arreplega ell totes les punxes del camins.

Son les 14'15, la cosa te pinta de fer-se una bona sobre-taula. Com jo he dormit només que una hora, crec que es millor que comence a pedalejar tranquil·lament i no estar sentat i que m'agarre la modorra. Així que emprenc el Camí de la via per anar fins a Muro.

Una vegada al poble em desvie per anar cap a la Font del Baladre.

S'ha fet un poc llarga la senda, he començat a patir molt. Em feia mal tot, però pareix que duc bon ritme perquè encara no m'agarren els altres. Creue la carretera i entre a la Via Verda. Ací hi ha sopar per a un parell de persones.

Arribe al Pont Tallat, i encara no m'han agarrat. Pare a descansar un poc i encara no veig a ningú. Continue a la marxeta però ja he passat les dos pujades fortes. Ara només queda la Via fins Bocairent. El problema es que em fa mal la monyica, el muscle, les cames, la panxa, el cul...... Quan estic creuant el pont de la via del tren comence a sentir veus..... ja venen.... creia que faria 4-5 km i en he fet mes de 15.... pareix que han fet bona sobretaula. M'agarren per l'Ermita de la Verge de la Llum, no està mal. El meu germà Dani em dona roda i vaig darrere d'ell fins arribar a la casella.
Estic mort, però després de no poder haver vingut l'any passat per l'accident enguany tenia que vindre si o si.... tot i que al fer el torn de nit al treball no era el mes aconsellable. Però bé.... Sarna con gusto no pica. L'any que ve.... mes i millor. El vídeo https://youtu.be/muO9E0E6beE .

El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada