11/10/15

Cava del Benicadell

Hui rutaka amb la bici. A les 8'00 del matí arriben els Mata2 d'Elx a l'Olleria i comencem a pedalejar.
Anem cap a l'Institut i pel Camí de l'Horta cap a la via de servei de la carretera, baixem cap a Montaverner i ens dirigim cap a Otos creuant el Riu Missena i pujant pel Barranc de la Marjal. Continuem pujant pel Camí de la Casa Caragol fins els diposits i per la Pista d'Otos cap a la Senda del Mirador.
Diego

Andrés

Arribem al Mirador.

Reposem aigua a la Font Freda i continuem cap amunt. Una vegada al Corral de Diego arribem a la Senda del Benicadell. Passem la Casa de Miguel i la Cava Carcaixent. Comença el mes dur de la ruta.

Un poc mes amunt arribem a la Cava.... tres hores després d'eixir.

Foto del grupet amb el Cim del Benicadell al fons.

Comencem a baixar. Hi ha molta gent.... quan dic molta gent es mooooooolta gent. Continuament anem parant i donant les gràcies als que ens deixen passar. He patit molt durant la pujada però ara estic començant a disfrutar. Final del primer tram.

A partir d'ací ja no hi ha gent i comencem a baixar mes rapits. Hem deixen anar el primer i estic intentant baixar rapit. Passem per la Font dels Guardes, continue baixant a full i ja estic cansat. Tenim que parar per a que descanse, em fa mal tot.
Continuem baixant fins el Rafol de Salem. Li pregunte a la xica del bar si podem esmorzar fora.... esmorzar o dinar???? em diu. Ja quasi son les 13'00 hores. L'entrepà de la casa.... tortilla, formatge i criollet.


Després d'un bon esmorzar continuem, em fan molt de mal les cames. Parem al Refugi Antiaeri de la Casa Alta i després en el del Pla de Missena.

Tornem a creuar el Riu Missena, per ací hi ha un poc mes d'aigua i algú ha passat varies vegades jajajaja. Julio.

Carlos.

Andrés ha passat molt rapit.

Continuem pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner i per la via de servei cap al Camí de l'Horta i al poble.
Hem arribat quasi a les 15'00 hores i mes de 55 km a les cames. Estic mort.... he patit molt durant la pujada però a la baixada he disfrutat molt. Ja vaig disfrutar a Sierra Espuña i hui també... açò comença a parèixer el que era abans de l'accident. Ací la resta de fotos, ja aniré afegint les dels altres.
https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10153589855811138.1073741861.560231137&type=3&uploaded=21

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada