12/9/15

Una de rallyman

El dijous de la setmana passada vaig eixir a córrer i baixant una rampa per entrar al poliesportiu, em vaig fer mal. Dissabte ja no em feia mal i vaig tornar a eixir a córrer i em va tornar a fer mal. Vaig anar a un físio i em va dir que al no moure be el peu encara, vaig corrent en una postura forçada i vaig patir una contractura. Després d'estar una setmana sense poder fer res, hui he tornat a eixir amb la bici.

He eixit tard. M'encamine cap a Bellús i per dalt de Benigànim per l'Assagador del Corral Vell cap al Camí Vell de València i cap a La Solana.
Veig un indicador, La Font del Pi..... anem a investigar. També es podria dir la Font de la Figuera jajajaja

Uns metres mes abaix el doll amb la pila. Es important saber on estan les fonts, mai saps quan et pot fer falta.

Torne a eixir al camí i continue pujant. Volia investigar una senda però com hi havia un cotxe parat amb gent no he entrat. Una vegada a la vora de la carretera no tenia ganes de seguir pujant, així que he baixat per la carretera fins El Genovés.
Esmorze un poc i continue cap Alboi i per la Senda de la Cova Negra cap a Bellús. Per dins del Barranc de la Ponta cap al poble.
Al final he fet quasi 40 km, la cama no m'ha fet mal. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada