9/8/15

Per a estirar les cames.

Hui he tornat a eixir amb la bici. Ja estic de vacances i tinc que aprofitar el temps per a eixir amb la bici. El traumatòleg em va dir que havia de potenciar el quàdriceps i que la millor manera era amb bici. Així que blanc i amb botella.... orxata!!!!!
Com ahir em vaig castigar prou i vaig acabar amb un poc de molèsties al genoll, hui he eixit a rodar tranquil·lament.
Vaig per l'Assagador de Bellús fins el poble i pel Camí Vell cap a l'Embassament de Bellús. Encara queda un poc de fang de les pluges d'ahir i no vull embrutar la bici, així que quasi tot per aggggsfalt. Arribe al polígon de Guadassequies i pel Camí de la Ratlla del Terme fins Alfarrasí.
Continue per la via de servei cap amunt fins la rodona de l'Olleria, i després fins el Barranc de Bonavista on passe a l'altre costat de l'autovia i per la via de servei fins el Parc del Túnel on pegue un mos. Baixe cap a La Gaveta i per Caputxins a casa amb poc mes de 32 km.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada