10/7/15

Una Quintaneta

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici. Quan em va dir el trauma que ja podia agarrar la bici, la vaig portar per a canviar la roda però el mecànic em va dir que si només tenia que fer agggggsfalt podia aguantar-la i apurar-la. Ahir la vaig canviar i de pas em vaig posar tubeless.
Com demà es l'eixida a Dénia del Club Ciclista de Bocairent, hui volia rodar un poc per anar acostumant-me a la roda. He eixit matí i poder fer-la volta un poc mes llarga i no quedar-me pels voltants del poble. 
Puge per La Gaveta al port i cap abaix, avance a un ciclista que anava baixant tota l'estona per l'esquerre......, sense casc ni res..... després volia vindre darrere de mi, continue pel Camí la Palla. Menys mal que ja no ha vingut darrere perquè tenia tota la pinta de patir algun accident. Després de fer un poc de carril bici, em desvie per la Senda de les Hoyes i la zona de Bolvens fins arribar a la Font Quintana.
 

Crec que mai l'habia vist seca.

Hi ha gent que es guarra


Igual que ho has portat ple i has menjat i begut, després ho tornes a agarrar i ho tires a un contenidor, perquè jo encara no he vist cap barrender per ací per arreplegar la merda que tiren els gorrinos estos.
Continue fins la carretera i per la senda del Barranc de Quadrado cap a la Senda la Cova Negra. Ja està començant a fer calor. Continue cap a Bellús i pel Camí del Salt cap a la Casa Rotja i per dins del Barranc del Salido fins la Font de la Ponta, també està seca encara que esta es mes habitual, continue per les sendes i per dins del barranc fins arribar al Camí de la Creueta. Ahí ja cap a Caputxins i a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada