26/7/15

Castell Montesa

Hui volia anar a investigar uns tracks que m'he baixat de wikiloc, però quan m'he alçat no hi habia llum a casa, a la finca tampoc. Així que no podia traure el cotxe i ja no podia fer la ruta prevista.
No tenia clar on anar perquè ja tenia els plans fets, així que he decidit anar cap a Montesa.
Baixe el port i vaig cap al Camí de la Cova de l'Hedra per a baixar al Camí Reial de Xàtiva. Després em desvia fins arribar a Montesa i puge al castell.

Com he perdut una mica de temps ajustant el fre de davant, ja s'ha fet tard. Així que aprofite per esmorzar amb les vistes del poble i del castell.



Baixe al poble i repose aigua per a continuar pel Camí d'Anna fins arribar al Polígon d'Alcudia de Crespins. Entre al poble i pel Camí de la Torreta vaig cap a Canals. Ara toca la part dura, pujar el port. Les anteriors vegades em costava molt pujar les dos rampes mes fortes, inclús hi havía vegades que no les pujava. Hui si que les he pogut pujar, tot i que també m'ha costat.
Baixe per La Gaveta i al poble a les 11'30 que ja està fent calor.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada