28/6/15

Cova de les Pedres Boniques.

Fa unes setmanes vaig vorer a una web unes fotos d'una cova amb estalactites per la Font Freda, en concret a 3enruta, no se si es d'Alcoi. En les vegades que he passat per davant i no sabia de la seua existència, així que hui he anat cap allí.
Vaig per l'Ecoparc per eixir al carril bici i baixar cap a Montaverner i creuar el Riu Missena per anar cap a Otos, comença la pujada.
Vaig pujant pel Barranc de la Marjal fins arribar a Otos, continue pel Camí de la Casa del Caragol fins arribar al diposit i em desvie per la Pista d'Otos. Em torne a desviar i comence la pujada per la Senda del Mirador, llevat d'uns quants punts en concret es ciclable, ací pare perquè em cau la suor als ulls i no veig res.

No se a qui li molestaria tant el cartell que no se li va ocórrer altra cosa que trencar-lo. Hi ha gent que no es mereix res.

Continue pujant fins arribar prop del mirador, ahí si que hi ha que parar obligatoriament i empentar la bici uns 150 metres fins el Mirador, continue fins la Font i pare a esmorzar.

Està fent molta calor, també he notat l'esforç d'ahir i vaig molt justet. Després de tirar ma de tot el que duc a la motxilla continue per la pista fins arribar a la cova. He passat moltes vegades per davant i havia vist el forat però no el que hi ha dins.
Entre dins de la cova, es estret però passe be i baixe fins l'altre forat. Este encara es mes estret. Es a la part de dins on estan les estalactites, fins i tot hi ha aigua. He intentat entrar però no he pogut.... no podia apoiar els peus per a entrar i he pensat que si entrava després igual no podia eixir. Així que ni ho he intentat mes. He fet unes quantes fotos però no es veu be l'interior.
El que es veu a la foto es el segon forat d'entrada i el piso d'eixa segona cavitat.

Torne a eixir i note la diferència de temperatura entre l'interior de la cova i l'exterior. Torne a agarrar la bici i baixe pel Barranc de la Mata per arribar a Otos i pel mateix lloc que havia vingut torne.
He patit molt durant la tornada, feia molta calor i he arribat a casa mes mort que viu.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada