16/5/15

Montesa-Novetlè.

Hui tenia pensat eixir en el xiquet a pegar una volta amb la bici però quan l'he despertat m'ha dit que no volia vindre, així que he eixit a soles.
Com ja tenia pensada la ruta, al no vindre el xiquet, m'he quedat un poc descol·locat, i com tampoc tenia pensat fer una volta llarga, he decidit fer la mateixa ruta que tenia pensada de Bellús però allargant-la un poc arribant a Montesa.
Així que després de baixar al port, amb una mica de decepció, perquè hi havien tres carretereros i pensava que baixarien rapits i abans d'arribar al túnel ja havia avançat a dos i mirava per on avançar a l'altre, arribe a la recta de Canals i vaig pel Camí de Mangai cap a Montesa. Continue pel Camí Reial de Xàtiva i arribe a Montesa. Continue pel Camí d'Anna fins arribar a Alcudia de Crespins i d'ací a Canals. Coneixia una senda......... però fa mes de cinc anys que no passe per ací.... I L'HE TROBAT!!!!! Creue el Riu Canyoles per un pontet i arribe a Annahuir i Novetlè. Ja son les 9'30 passades i no arribe a Bellús abans de les 10'00. Així que decidisc esmorzar al bar del poliesportiu.
Quan arribe m'emporte la sorpresa de vorer a Ramon amb un amic. Doncs ja tinc companyia per esmorzar.



Li demanem el conter..... ha dit 5'50 €????? Entrepans, cacaus, olives, varis litres de cervesa, cremaets i xupitos.... així que li preguntem a la xica una altra vegada.... però si ens hem fet tres litres de cervesa.... si per això vos cobre un poc mes.... ens hem quedat els tres flipats.
Jo tenia pensat continuar fins Bellús però com ells tornaven pel port.... vaig en vosaltres i au.
Tornem arrere per pujar el port, primer pel Barranc dels Cinc Germans i després per la senda que va paral·lela a l'autovia. Una vegada dalt de l'autovia m'acompanyen fins el poble i anem a fer-se una cervesa.... o dos.

Doncs no ha eixit la ruta que tenia prevista fer ahir, però al final he fet mes de 40 km amb dos bones pujades. Fent menys quilòmetres si que puc pujar el port, però amb un ritme molt lent i els altres han tingut que anar esperant-me.
El perfil de la ruta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada