9/5/15

Massalavés

Hui he repetit la ruta que em va passar Pepe Rutadura i en la que ademés van tindre a bé acompanyar-me ell i Alberto. Però hui he anat a soles. He eixit a les 7'30 per evitar un poc la calor.... hi ha que eixir encara mes prompte, son molts quilòmetres.
Vaig cap a La Gaveta per baixar el port, i pel Camí de la Palla cap a Novetlè i després del polígon de Xàtiva arribe a la Llosa de Ranes. Comença la part dura, puge per la Serreta Verda pel Camí de Santa Anna. Deixe arrere Xàtiva. 

Vaig per baix de l'Ermita de Santa Anna.

Per a passar a l'altre costat de la serra i baixar per la Font Amarga. L'altra vegada no vam parar, hui si que he parat.

Pep em va dir que es deia així perquè l'aigua està amarga..... la veritat es que fa un gust raret.

Vaig vorejant el riu.... fan ganes de pegar una capbussada.

Creue la carretera i per la Senda de la Vall cap al Camí Reial de Madrid per a creuar l'autovia i anar pel Camí dels Fondos arribant a l'Ermita del Roser.
Continue sense parar pel Camí de la Comporta fins Gavarda.

Creue el Riu Xúquer i em dirigisc al Pont del Rei. Un pont inacabat del segle XVIII declarat BIC.

Després de les fotos de rigor reprenc la marxa pel Camí de les Algoleges, em desvie pel Camí de la Paira per a pegar-li la volta a Alberic i arribar al naixement del Riu Verd, Els Ullals del Riu Verd.


Continue pel Camí de la Reva fins Massalavés. He arribat a bona hora per esmorzar, les 10'30. Però ja fa molta calor, millor eixir mitja hora mes prompte. Les últimes vegades que he estat sempre demane el mateix, però es que està molt bo. Rabo de bou....

Reprenc la marxa creuant el Riu Verd per un pontet.

Pel Camí del Realenc arribe novament a Alberic i torne a agarrar el Camí de les Algoleges per arribar a Vilanova de Castelló o Castelló de la Ribera. Vaig vorejant el Riu Albaida, però esta vegada per l'altre costat, fins Senyera i Manuel. Ara vaig seguint la Via Augusta que també es Camí del Cid i Camí de Santiago fins El Genovés.
Una altra pujada cap a Alboi, ja fa molta calor i ja estic cansat. A la Xopà pare per agarrar aigua i clavar el cap baix de l'aigua, faig el tros de senda fins a creuar el riu per arribar al Molí Guarner i per la Senda de la Cova Negra fins Bellús. Continue per l'Assagador de Bellús i el Camí de la Garrofera fins el Poliesportiu i finalment al poble on he arribat mort.

He tornat a arribar en mal de muscle i de peu tot i que no hi han pujades llargues. Al final tant de quilòmetre acabe pagant-ho per culpa de les lesions.
El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada