24/5/15

Bocairent

Hui he tornat a eixir amb la bici. Els meus amics jugaven a futbol i després anaven a esmorzar. Jo no puc jugar per l'accident però si que puc esmorzar així que he anat cap allí.
Tenia pensat anar a votar abans d'eixir, però l'horari de les votacions començava a les 9'00, no podia esperar-me una hora ja que arribaria tard. Puge pel Camí del Ras per anar cap a l'autovia. Una vegada a la via de servei cap a Aielo, on salude a Filet que va caminant i després cap amunt fins Agullent. Arribe al poble a les 9'00, vaig be de temps. Veig gent a la porta d'un col·legi esperant a que óbriguen per votar. Pare a la cava.

Un poc mes amunt està el temut Tourmalet. Si estàs be tampoc es res de l'altre mon, però en les meus condicions se que vaig a patir.

El primer tram d'asfalt vaig be però després ja em costa prou. Ja porte un parell de mesos pujant costeres i no veig massa milloria. Una vegada a l'Alt del Torrater ja he fet la part mes difícil. Baixe cap al Mas de Vicedo i arribe a l'Ermita de la Verge de la Llum.
Per la Via del Tren Xitxarra cap a Alfafara i Bocairent on salude a Lato que va corrent. Arribe a les 10'20, encara estan jugant a futbol. Després anem a esmorzar. Un molt bon esmorzar.... cacaus, olives, papes, pericana, anxoves amb formatge, faves, entrepans, litres i litres de cervesa, cafè i xupitos.

Després vaig a casa dels meus pares per a pegar-me una dutxa i portar als xiquets a la festa del Patronat. El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada