11/4/15

Moixent per carretera

Hui de ruta amb la bici, primera després d'haver començat a treballar. Només han sigut dos dies, però com es normal em trobe mes cansat. Ahir per la vesprada vaig anar a la piscina i ho vaig notar.
El dia comença fresc i amb amenaça de pluja. Puge per La Gaveta i per la via de servei cap Aielo pel Camí de Cairent. On em trobe amb Ramon i Jordi i després d'una xarradeta continue a fer la ruta prevista. Anar a Moixent pel Campello.
Comence la pujada del port, vaig tranquil que son molts quilòmetres. A meitat port m'agarren uns carretereros i poc després Juanmi de l'Olleria. Em diu que s'ha adormit i que els altres del club també van a Moixent. Em diu que vaja a esmorzar amb ells però jo vaig al meu ritme que es lent i quan arribe segur que ja han esmorzat... així que xino xano vaig fent quilòmetres per la carretera. Només recorde haver passat una vegada per ací i va ser amb la moto, ja fa molts anys.
Després d'una baixada d'uns quants quilòmetres arribe al poble. Esta font es bon lloc per a reposar aigua i esmorzar.

Continue la marxa, esta vegada ja recorde el camí de quan vaig estar per ací fa unes setmanes. Primer agarre el Camí de Vallada i al poc em desvie per anar per un camí que va vorejant el Riu Canyoles, fins que hi ha que creuar-lo. Pareix que per les pluges de falles passa mes aigua.

Sort que soc un cul inquiet i he trobat per on passar sense banyar-me els peus.

Continue pel camí fins passar Vallada i anar seguint les indicacions del Camí de Santiago de Llevant fins arribar a l'inici del Port de l'Olleria. Segona dificultat del dia, comence a pujar ja cansat. La primera rampa forta he pogut passar-la però la segona no hi ha manera. Una vegada a la boca del túnel es suavitza i torne a pujar a la bici. Quan estic baixant per La Gaveta comencen a caure les primeres gotes d'aigua, m'ha vingut justet justet per arribar a casa.
He arribat molt cansat, tinc que fer mes pujades per a tornar a la forma d'abans. Encara que mentre no puga moure be el peu va a ser difícil. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada