14/3/15

Alt del Campello, Vallada

Este matí estava previst que ploguera, però quan m'he alçat no ho feia. Si em quede a casa no plourà i em penediré de no haver eixit. Així que tot i sabent que plouria, he agarrat l'impermeable i l'he posat a la motxilla.
Aniré cap a l'Alt del Campello i quan comence a ploure me'n torne. Puge per La Gaveta cap al túnel i per la via de servei cap al Camí de Cairent fins Aielo i per la carretera que està menys empinat que pel camí cap amunt.
Tot el temps amenaça pluja però pareix que aguantarà. Vaig pujant per la carretera, em costa però estic aguantant. Quan arribe al creuament de les carreteres comencen a caure unes gotes. Vaig cap a Vallada a vorer com està l'oratge per allí.

Es veu una cortina d'aigua per damunt de Vallada. Així que pegue mitja volta i torne per on he vingut que no plou. Veig un ciclista canviant la roda i com diu que no necessita ajuda continue. Comence la baixada cap Aielo però no para de ploure. Fins i tot tinc que parar quan agarre a un cotxe baixant. Entre la pluja, l'aigua que tira el cotxe i els cristalls empanyats no veig "un pijo".
Una vegada a Aielo torne a agarrar el Camí de Cairent, per ací si que plou menys, però no para i arribe a casa ja tot banyat.
Llàstima que no he pogut fer tota la volta que volia fer però tampoc ha quedat tant curta. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada