1/2/15

Ruteta + piscina

Hui he tornat a eixir amb la bici i després una horeta de piscina.

L'ultima vegada que vaig estar al metge de rehabilitació li vaig dir que després de fer bici o nadar em fa mal el muscle. Ell, em va demanar una ecografia que em van fer el dia 14. El metge em va dir que estava tot correcte.

Però continua passant-me el mateix, e inclús va a pitjor, perquè abans em feia mal un dia i posant-me gel desapareixia el dolor. El dissabte passat vaig eixir amb la bici i he estat tota la setmana amb dolor. He deixat d'anar a la piscina i al gimnàs però fins que no he començat a medicar-me, el dolor no ha remès.

Hui he tornat a eixir i he anat a la piscina, estic medicant-me contra el dolor. Vorem en deixar de prendre les pastilles si apareix el dolor.

També va vindre l'altre dia el metge de la companyia i em va dir que ja no tinc que anar a Ontinyent a fer rehabilitació. Mentrestant, la xica que va provocar l'accident disfrutant de viatges a l'extranger.

Al final he fet hora i mitja de bici, 26 km i una horeta a la piscina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada