1/1/15

Primera de l'any

Hui, com els altres anys, aprofite que anit em vaig gitar prompte per sopar a casa per a eixir amb la bici. Per desgràcia no puc fer una bona eixida com feia els altres anys. Porte mes de 9 mesos des de l'accident i encara estic de baixa, la xica que el va provocar es veu que te la consciència molt tranquil·la perquè no m'ha cridat mai per preguntar com estic.
A la bici no pinta millor, en quan hi ha una costera em quede clavat perquè em costa molt pedalejar i tinc que anar buscant camins asfaltats i en poca pendent, per la qual cosa sempre vaig cap al mateix lloc i ja estic avorrint-ho. L'embassament de Bellús.

Després de fer-me la foto al mirador m'aprope cap a l'aigua, si que està buit si.

Pocs pescadors hui.

Continue cap a Guadassèquies i Alfarrasí i per la via de servei cap amunt fins arribar al parc infantil que hi ha dalt del túnel. Pegue un mos i continue baixant per La Gaveta fins arribar al poble.
Al final el 2014 he pedalejat uns 1270 quilòmetres, uns 1500 menys de l'habitual degut a l'accident. Em continua molestant una mica el muscle, el genoll i la ma com vaig a poc a poc pareix que van be i el peu encara no el puc moure be per tant no puc pedalejar plantat, el que fa que a les costeres em coste mes pujar-les.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada