24/1/15

Novetlè

Hui he tornat a eixir a pegar una volta amb la bici. He tornat a quedar amb Pedro per a esmorzar, aquesta vegada a Novetlè.
Com si vaig pel Port arribe molt prompte, he anat per la Cova Negra. Pel Camí de la Garrofera cap a Bellús on he pillat l'eixida del sol.

Només entrar a l'Estret de les aigües m'he trobat amb els primers signes de gelada, l'herba estava blanca, també la barana de la senda i un toll congelat. Detall de la barana congelada.


Continue per la senda i com vaig be de temps, pare per a fer una altra foto. Aquesta del riu, encara que no s'aprecia el vau que ix de l'aigua.

Una vegada a Xàtiva vaig sobrat de temps així que vaig cap al polígon i torne cap arrere per a buscar el Camí de la Bola i anar fins Novetlè.
Havia quedat a les 10'00 i son les 9'40. Com fa frescor no pare i vaig fins la gasolinera i torne varies vegades fins que a les 10 i poquet arriba Pedro amb els seus companys.
Mentre estem a la porta del bar arriben "els d'Aielo"

Hi ha molta variat d'entrepans, el Gasol no està gens malament.

Aquest bar molt millor que el de la setmana passada. Cerveses varies, vi, llimonà, cacaus, olives, entrepans, "cremaets" i xupito d'herbero..... 5€. El que posa un preu car es perquè vol.... no hi han excuses.
Després d'esmorzar ens despedim, els carretereros van per la Serra Grossa i els altres pel Port de l'Olleria. Encara que jo em separe prompte dels altres, com no puc anar al seu ritme no vull anar amb ells ademés de que tampoc puc pujar per la senda.
Arribe a l'inici del Port i comence a patir.... fins on puga vaig pensant.... està molt empinat i no tinc ganes de forçar i espalar-me. Fins a les rampes de formigó vaig mes mal que be, però vaig. Em costa anar fent "esses" per pujar però una vegada arribe al formigó ja no puc.
Comença a fer mal el genoll, així que peu a terra i empentar la bici. Una vegada passe les dos rampes mes empinades arribe al túnel i torne a pujar a la bici. Es prou frustrant no poder pujar per on he pujat tantes vegades. Fins que no puga pujar per ací tinc molt limitades les rutes que puc fer.

Una vegada dalt del Port baixe cap a La Gaveta i per Caputxins a casa. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada