8/12/14

Ontinyent

Hui he tornat a eixir amb la bici. He tornat a fer la mateixa ruta que vaig fer fa un parell de mesos, anar a Ontinyent.
A les 8'40 comence a pedalejar. Puge per Viart i el mateix que l'altra vegada... tinc que anar fent "esses" per a poder pujar.
Arribe a la via de servei de l'autovia i cap a Aielo, continue pujant fent "esses" per arribar fins el Camí Reial de Gandia i cap a Ontinyent on havia quedat amb Pedro per esmorzar. Ells venen des de Cocentaina. 
Ens trobem per dins d'Ontinyent i anem junts fins el bar.

L'entrepà de la casa no està gens malament. El preu tampoc, 4'80 € amb xupito inclòs.

Després d'una bona sobretaula s'acomiadem. Sempre es un plaer compartir taula amb bona gent. Pedro i kike cap a Cocentaina i Jordi, Vicent i jo anem junts, ells fins Aielo i jo l'Olleria.
Tornem pel Camí dels Batans on es desviem pel Camí de la Font. Una vegada prop de la Serratella ens separem i jo vaig directe cap a Aielo. Per la gasolinera em passa el mateix de l'altra vegada.... la costera es tan empinada que tot i anar fent "esses" tinc que posar peu a terra perquè no puc pujar-la. Han passat dos mesos i continue igual, sense poder pujar eixa costera.
Continue per la via de servei fins el Camí del Ras per arribar a casa.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada