15/11/14

Quatretonda

Hui ha tocat matinar per a fer una altra ruta amb la bici, ja feia mes d'una setmana que no l'agarrava. Havia quedat amb Pedro a Quatretonda, ells anaven des de Cocentaina fins Xàtiva i allí esmorzàvem junts.
He eixit passades un poc les 8'00, vaig cap al poliesportiu i pel Camí de la Garrofera cap a Bellús.

Una vegada passat l'embassament he vist la definició de "Voler es poder". Un home major amb un carret elèctric, si elèctric.... però anava per un camí amb pedres.

Passe Benigànim i pel Camí de Gandia cap a Quatretonda. Abans d'arribar a la ramaderia he tingut que posar peu a terra perquè no podia creuar un riuet pujat a la bici i ho he tingut que fer a peu.... QUE RÀBIA!!!!!

Arribe a Quatretonda mes prompte del previst. Li cride a Pedro i em diu que tarden 15 minuts..... o m'ha dit 45?????? jajajajaja. El cas es que han arribat a bona hora d'esmorzar.

L'entrepà de la casa.... llom, pimentó, formatge, allioli...

Han tardat una mica en portar-lo però ha merescut la pena. Encara que hem eixit d'esmorzar quasi a les 12'00. Pareix que ningú tenia massa ganes d'alçar-se de la taula. Com sempre Alfonso es un showman que te per a tots.
Reprenem la marxa, els companys van a pujar Les voltes per la senda i jo torne pel mateix camí. Només eixir de Quatretonda pare per a tornar a posar-me el tallavents. Fa un bon solet però també fa prou de vent que dona gelor.

Pel Barranc de Torrela he tingut que posar una altra vegada peu a terra per a tornar a creuar el riuet. Estan en perfectes condicions el podria creuar però ara no. Per a mes "Inri" per haver parat em costa mes pujar la costera i tinc que anar fet esses per a arribar dalt.
Arribant a l'embassament torne a vorer al mateix home en el carret, menuda volta es deu haver pegat. He patit molt per a creuar l'embassament per culpa del vent i després pel Camí de la Garrofera també. No hi ha dubte que en fa mes que de bon matí.

He arribat a casa passades les 13'30 i amb 43 km al cul.... dic al cul perquè fa mes mal que les cames. La qüestió es que tinc el seient de la bici per a canviar i seria millor ara, abans de que el cul s'acostume i després canviar.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada