19/10/14

Embassament Bellús

Hui una altra ruteta amb la bici, son totes curtes i fàcils. Hi ha que aprendre a caminar abans d'aprendre a córrer.
Primer vaig cap a Caputxins on m'avancen uns amb bici, un ha baixat la ribeta del Convent i tot Wau!!!! Que tio mes radikal!!!
Em desvie cap a la zona de casetes i baixe cap a la Font Vella i per davant del Poliesportiu a agarrar el Camí de la Garrofera. La boireta del pantà arriba cap ací.

Benicadell a l'esquerre i Montcabrer a la dreta.... encara em falta molt per a poder anar cap allí.

Arribe a Bellús i vaig cap a l'Embassament on es veu prou de gent pescant.

Vaig vorejant un poc l'aigua i passe per la pista d'aeromodelisme ( o com es diga) ..... menut caxarro acabaven de descarregar, però no m'he esperat a que l'enlairaren.

Travesse Guadassequies i em dirigisc cap a Alfarrasí pel Camí de la Ratlla del Terme i una vegada al poble pel Camí de l'Olleria fins el polígon i directe a la piscina per a fer una horeta de rehabilitació.
Hui encara m'ha fet mal el cul, però menys que l'altre dia..... continuem rodant. El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada