22/2/14

Ruta moto

Hui ruta amb la moto. Tant a València com a Alacant es feien unes concentracions en protesta per les retransmissions de pagament de les carreres de motos, però com a les dos els faltava l'autorització he preferit eixir de ruta i no arriscar-me amb una denuncia absurda.
Després de treballar anit, hui no he matinat i quan m'he despertat i omplit el dipòsit ja eren les 10'40. Vaig per l'autovia fins l'Alcudia i per la CV-50 cap a Real de Montroi, em desvie cap a Dosaigües. Fins ací si que recordava haver passat, a partir d'aquest punt ja no. Em desvie cap a Venta Gaeta i continue per eixa carretera fins arribar a la N-330, prop de Cofrents però abans tinc que baixar el Port de la Chirrichana.

No recorde si he passat per ací alguna vegada però la carretera es roin roin. Arribe a Cofrents.

Continue cap a Aiora i Almansa on agarre l'autovia fins Villena. Un barranquet de Bocairent per acabar la diversió i arribar a casa amb quasi 270 km.
La ruta que he fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada