20/1/14

Long Travel Barx-Llutxent

Hui fet un SUPER-RUTÓ. Super-rutó per lo llarg que ha sigut, mes de 80 km, i pels paisatges. Es un track de Miguel Benito. Ja feia temps que tenia ganes de fer-lo, i hui no he pogut resistir-me.
A les 7'50 comence a pedalejar, amb les primeres clarors del dia, ja sabeu això de "a Quien madruga". Puge per La Gaveta directe al port, on fa bastant de vent i cap a Xàtiva creuant Novetlè.
Arribe a la Plaça de Bous on enganxe el track, ja duc 15'5 km. Primer faig un tros per la carretera de Simat fins que em desvie per l'Assagador de la Llonganisa, després el Camí de Pla de Corrals on xafe terra per primera vegada ja amb 29 km. Aprofite per pegar un mos.
Agarre el Camí de Barx, que també està asfaltat, vaig pujant tranquilament admirant el paisatge quan m'adelanta un carreterero per la dreta, no l'havia sentit i m'he endut un sustet. Pareix que jo era una presa apetecible, però jo a la meua i pare per a fer fotos. La Penya Blanca.

Consell molt interessant, deu ser d'algú que ha estudiat molt.

Arribe a Barx i per la Font de la Benita cap amunt amb el Monduver al fons.

A meitat pujada hi han bones vistes, però hi ha que passar un super-rampó de formigó.

 Un poc mes amunt trobe un biker, pareix que anava prou justet.

Vaig un tros amb ell i em comenta d'una baixada molt xula, però que torna a l'inici de la pujada..... com no se quan tornaré a passar per ací.... es bon moment per a "verihuar-ho".
Una baixada xulisima i divertida.

Torne a pujar pel super-rampó de formigó, la segona vegada m'ha costat mes que la primera, ja passa de les 11'00 i decidisc esmorzar al sol, amb el Monduver al fons.

Un poc mes prop.

Després d'una lleu baixada torne a pujar i un poc mes avant ja faig una baixada mes llarga per arribar al Surer de Pinet i Llutxent.

Al poc comença una nova baixada, esta per trialera.... i menuda trialera.... wwwwwwoooooooouuuuuuuuuuu.... que xula

Per trams amb molt de pi.

I també zones amb pedres... TOTAL!!!!!!!!!!!! Una de les trialeres mes boniques que he fet. Llevat d'un tram amb unes revoltes enllaçades que es mes tècnic, la resta es molt mes fàcil i sobretot es divertidisima.
Com tinc una font prop vaig a ella, ja son les 13'00 hores i es bon moment per pegar un altre mos i reposar aigua.

Després d'una lleu pujada ve una altra baixada, curta i amb pedres que enllaça amb una senda per arribar a Llutxent. Ja s'ha fet tard i encara estic lluny del poble. Decidisc no perdre temps i vaig per la carretera fins Quatretonda, Benigànim i pel Embassament de Bellús amb la companyia del fort vent cap al Camí del Pou de Fideu fins arribar a l'Olleria a les 15'30, amb 85 km a les cames i molt cansat.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada