5/1/14

Corrent per Gàlim

Hui he tornat a eixir a córrer, he fet la mateixa ruta de l'altre dia. Despus ahir vaig eixir tranquil sense apretar-me i vaig tardar 58'23 a un ritme de 5'15 el km. Hui ja m'he apretat un poc i he tardat menys 54'49, 3'34 menys, a un ritme de 4'56 el km.
Segons l'Endomondo. http://www.endomondo.com/workouts/282738038?country=es&lang=en&measure=metric&o=course&fb_source=708

Hi ha que tindre en conter que quan enxufe l'aparell i mentre el guarde passen uns segons i al finalitzar també, per això el desfasament entre l'endomondo i el cronometre, encara que este tampoc medix exactament i tinc que ajustar-lo un poc.
De totes maneres hui llevat del primer km els altres els he fet mes rapits inclús algun que altre per baix de 4'30. Ja vorem si puc agarrar una seguida per poder fer alguna mitja marató, m'agradaria fer les d'Oliva i Almansa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada