23/12/13

Vallada-Ontinyent

Ahir vaig fer una altra ruteta amb la Penya les Abocaetes, però com no podia eixir a la mateixa hora que ells des d'Ontinyent, he eixit mes tard des de casa i he anat directe al bar on esmorzàvem.
Baixe el port de l'Olleria i pel Camí reial de Xàtiva cap a Vallada. Una vegada creuat el Riu Canyoles he tingut el dubte de si el camí que anava a agarrar era el correcte, sort que han aparegut tres ciclistes que m'han confirmat que era eixe.... ademés també anaven cap allí i hem anat junts.
Una vegada a Vallada toca buscar el bar, li pregunte a un home que m'indica on està i poc després a un altre i arribe al lloc. Els altres encara no han arribat però tampoc tarden molt.

No s'està malament.

Érem una bona taula.... Jordi on estàs????

L'entrepà tampoc està gens mal encara que resulta un poc caret.

Ara toca la part mes dura de tota la ruta.... pujar el Port del Campello per Vallada i per l'aggggggsfalt. MAMA CACA!!!! Després d'estar hora i mitja al bar i amb la panxa plena la pujada es fa molt dura i l'agarrem amb calma. Una vegada dalt Oscar torna cap a casa i els altres continuem pujant el port del Portixol. Quasi arribant dalt es desviem per un camí per arribar al Pla de la Balarma i continuar pujant un poc mes per arribar dalt de l'Ermita de Sant Esteve.

Ara toca la baixada bona per a mi, els altres l'han fet abans d'esmorzar. Protes i cap abaix, primer per un tram amb molta pedra.

Des d'allí dalt estem baixant.

Després ve un altre tram molt rapit amb bots i peralts... waaaauuuuuuuuu que divertit..... rock'n'rooooooooooooooll.
Arribem baix i per un camí anem on estava el cotxe de David. Els altres estan a la carretera que va cap a Moixent i hi ha que anar a per ells. Després de deixar a Pedro i Jordi als cotxes, David em porta a mi fins l'Olleria..... Moltes gràcies David.
Arribem ja passades les 14'00 hores, es fa tard per anar a Bocairent a dinar així que dutxa rapida i carretera i manta.
Pel que estaven contant-me mentre esmorzàvem, m'he perdut el millor de la ruta. La tindré que fer jo un altre dia. Vídeo de la ruta. http://www.youtube.com/watch?v=UkCbwfedADA .
El perfil de la ruta que vaig fer jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada