15/12/13

Una de rallyman

Ahir volia fer una volta llarga amb la bici però com vaig treballar.... res de res.... i hui una curta.

M'he posat el despertador per eixir prompte però no m'he pogut alçar i he eixit mes tard del previst. Encara hi havia un poc de boira, el Barranc de la Ponta estava xulo.

Continue per l'Assegador de Bellús fins creuar la carretera i vaig cap a l'Embassament de Bellús, per allí hi ha tanta boira que fins i tot feia fred. Continue cap a Guadassequies. L'esglesia està dins de la zona inundable.

Pel Camí Assegador cap a Alfarrasí, però abans d'arribar em desvie pel Camí del Palleter que em porta fins el Camí de l'Olleria-Alfarrasí. Continue per darrere del Poliesportiu fins arribar a Caputxins i cap a casa amb poc mes de 20 km. Un altre dia mes.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada